יום השואה: בשיווק תרופות מחפשים עובדים עם גוון עור בהיר

הפרסום של החברה גרר תגובות נזעמות ברחבי הרשת, ורבים קראו לתבוע את החברה על האפליה. הדברים הללו קשים בייחוד עקב היותנו בערב יום השואה בו נטבחו מיליוני יהודים רק על עצם היותם יהודים
יוסי צלניקר 3 Comment on יום השואה: בשיווק תרופות מחפשים עובדים עם גוון עור בהיר

חברת מכירות העוסקת בעיקר בתחום התרופות פרסמה אמש מודעה באתר יד 2 לפיה הם מחפשים איש מכירות • היתרון להתקבל לעבודה, היא צבע עור בגוון בהיר • ח"כ יואל חסון זיהה את הבעיה: ביבי אשם

הפרסום של החברה גרר תגובות נזעמות ברחבי הרשת, ורבים קראו לתבוע את החברה על האפליה. הדברים הללו קשים בייחוד עקב היותנו בערב יום השואה בו נטבחו מיליוני יהודים רק על עצם היותם יהודים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת מכירות העוסקת בעיקר בתחום התרופות פרסמה אמש מודעה באתר יד 2 לפיה הם מחפשים איש או אשת מכירות חדשים לעבודה בחברה.

אלא שבבקשות המתפרסמות בדף ההצעה מופיעה בקשה חריגה בהחלט. היתרון להתקבל לעבודה, הוא צבע העור שאם יהיה גוון עור בהיר זה מהווה יתרון מבחינת החברה.

הפרסום של החברה גרר תגובות נזעמות ברחבי הרשת, ורבים קראו לתבוע את החברה על האפליה. הדברים הללו קשים בייחוד עקב היותנו בערב יום השואה בו נטבחו מיליוני יהודים רק על עצם היותם יהודים.

האם מדובר במתיחה שיצאה מכלל שליטה או שמא מדובר בהתנהלות אטומה?

אתר קול חי ניסה להשיג את תגובתה של חברת התרופות, אלא שפרטי הפרסום באתר יד 2 חסויים ורק כתובת מייל למשלוח תמונות מופיעה במודעה. שלחנו לחברה פנייה במטרה להבין את פשר הבקשה. במידה ותתקבל תגובה היא תפורסם לאלתר.

Chc0JAcWMAQ6fOU

ח"כ יואל חסון מיהר ופרסם אמש תגובה: "פניתי הערב ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להורות על פתיחת חקירה משטרתית נגד מפרסמי המודעה שבה צוין כיתרון "בעלי עור בהיר", בגין עבירה על חוק שוויון הזדמנויות בעבודה.

המודעה מעוררת הגועל הזאת חייבת לזעזע כל אחת ואחד. ישראל מתחילה להירפא מהגזענות והדעות הקדומות, ופתאום באה מודעה אחת ומחזירה אותנו ארבעים שנים לאחור".

והח"כ המשכיל מצא את האשם במהירות: "נתנו להנהגה הנוכחית שלנו לפלג ביננו ולהסית אותנו אחד נגד השני: שמאלנים, ימנים, מזרחים, אשכנזים, ערבים ומי לא.

במקום שיהיה ברור שזהות, ואף זהות, היא לא מילת גנאי, ההנהגה ממשיכה לשמר את הקיפוח והבדלנות, וזאת התוצאה: הגזענות איבדה את הבושה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אם ארה"ב הייתה מחליטה שתנאי הקבלה לנשיאות הם עור בהיר, אובמה לא היה מכהן שם 2 קדנציות…

    חוצמיזה, למה נראה לי שהם התכוונו שלא יהיו מוכרים מבני דודינו???…

  2. 2

    יש הרבה שעושים ניתוחים להחלפת צבע עור מעור כהה לעור בהיר וחבל כל אחד נברא בצלמו כרצון הקב"ה ואין צורך לשנות